Pazar, Temmuz 10, 2005

DEVREN SATILIK BLOG


İş değişikliği nedeniyle baba yadigarı olan blogumuz açık ihale usulü satılığa çıkarılmıştır.İlgilenenlerin blogumuzun yorum kısmına müracaat ederek fiyatları bildirmeleri gerekmekte olup,en yüksek fiyatı veren teklif sahibinin 3 gün içersinde parayı nakit ödemesi halinde Bakırköye gelip blogunu elden teslim alabilecektir.
Blogumuzda bulunan demirbaş eşyalar:
1) 1 adet siyah renge boyanmış site görünümlü blog (ilk elden)
2) 1 adet lazer ışıklı başlık (isteğe göre değiştirilir)
3) 1 adet orijinal X BOX resmi
4) 1 adet Sony marka mp3 ve midi player ve yanında elliye yakın müzik parçası
5) 1 adet interpolde aranan blogcuların listesi
6) 1 adet blog haber gazetesi
7) 1 adet dijital saat hem de takvimli
8) 1 adet araba ve arama motoru
9) 1 adet normal kronometre 1 adet online kronometre
10) Hiçbir yerde bulamayacağınız paha biçilmez X BOX in orijinal resim galerisi (100 adet)
11) Blogunuzu hırsızlardan korumak için japonyadan ithal edilmiş 1 adet sağ tuş kiliti

33 yorum:

yutghjlk dedi ki...

söylee kaç para istiosun, parasını veriyim otur oturduğun yerde;)

:..: dedi ki...

tuğba'nın yorumunu tuttum:) söyle de blogger'lar olarak toplayalım gitme;-)

azrail dedi ki...

kardeşim siz burayı pazar yeri filanmı sandınız :))
açık ihale usulu satış yapıyoz biz.
bak böyle kelepir bir blog bulamazsınız söyleyim.
@rahmetli pense hazretleri
tuğbanın yorumunu tutmuştun yaaa
şimdi bırak :))

:..: dedi ki...

eşek xbox. şu bir reklam vardı ya ordaki gibi: "gitme şirket senin" desek olmaz mı:-)))

mer dedi ki...

ben sağ tuş kilidini almak istiyorum sadece. kaça anlaşırız acaba?(gerçi şuan yok.. akıllanmadım denedim gene):P

ama gitmesen daha ii... gülecek insan kalmadı buralarda. herkeste ya ciddilik, ya duygusallık... şöle gülelim eğlenelim halbuki yaz günü. zaten stajım var dertliyim. :(

ashkar dedi ki...

5 ytl ye music box ı alayım olur mu? :)

Adsız dedi ki...

almıyorum blogunu hiç uğraşma

psychedelicpink dedi ki...

Ben de lazer isikli basligi begendim. Uygun fiyata anlasirsak, bilemiorum.
Ya da alacagim komisyona sayabiliriz. Önce anonymous u ikna etmeliyiz. Hem benim komisyon hem senin ekmek parasi için.

azrail dedi ki...

hayırlı sabahlar blogistler
uzun zamandır ilk defa bu kadar erkan kalktım daha doğrusu ben kalkmadım delinin biri sabahın köründe deli danalar gibi zile basınca kalkış o kalkış bi daha gözlerimi kapatamadım....

azrail dedi ki...

@ hortlamış pıtlamış penseye hitaben:
eşek xbox derken bu baş taraftaki eşek bildiğimiz eşek mi yoksa başka eşeklerden mi :))))
sen benim eşekle ilgili maceramı bilmiyosun herhalde.bak söyleyim ordakini fena yapmıştım eşek mevzusunda.istersen git bi bak listede bence BMC yazıyo ordaki elma mevzusundaydı :)))

azrail dedi ki...

@ ashkara hitaben;
5 ytl ye sony marka mp3 playeri nerde alıyon yawww.ben zaten 20 ytl ye almıştım.10 dan aşağı olmaz wallah :))))

azrail dedi ki...

@ mercana hitaben;
mery öncelikle hoşgelmişen,nasılsan iyimisen,
senin blogun yakında yine gümbürtüye gider gibi geliyo bana sana satalım bu blogu ne dersin,
hem tanıdıksın indirim de yaparız sana sonracıma kiliti de acarsın istediğin kadar sağ tıklarsın :)))

azrail dedi ki...

Anonymous ;
biz zaten yabancılarla alışveriş yapmıyoz,o yüzden blogumla uğraşma :)))

azrail dedi ki...

@ pinke hitaben ;
lazer ışıklı başlık 7,5 ytl den bir kuruş aşağı olmaz.
komisyonu filan da unut ben kimseye bir kuruş para yedirmem, bu anonymousa da ben blog mlog satmam
:)))

yutghjlk dedi ki...

otur oturduğun yerde dedik verecez parası ne kadarsa. paraya ihtiyacın varsa sölee çekinme;) :p

mer dedi ki...

(şişşşt arkadaşalar x box duymasın. çaktırmadan aramızda para toplayalım. hadi pamuk,nasırlı tüm eller ceplere...(kasalara,bankalara...)
banka hesap numaramı veririm. merak etmeyin ben ona iletirim bi yoldan çaktırmadan veririm...)

eee ne diyoduk işte öle... bende iyiym saolasın hoşgeldim hoşgördüm şükür :)

bu anonymous kim ya heryerdee...

hayalperisi dedi ki...

sen en cok beni seversin kiyamazsin belese bile verirsin blogu ...

yüzümü kara cikarma verdim gitti de yoksa küserim gelmem seneye yanina ona göre :)

gelirken sana en güzelinden bir alman getiririm yok dersen cukulata hangisi ?

azrail dedi ki...

tugbiş cok paraya ihtiyacım var borsada cok kaybettim bu aralar :)))

azrail dedi ki...

mercancım sen paraları bir an önce toplamaya başlada yaz bitmeden şöyle güzel bir avrupa seyahatine cıkim :))))
bu anonymouslar eskiden fazla değildi bi anda virüsler gibi türemeye başladılar :)))
salgındır bunlar her blogta bi tane numunelik oluyo :)))

azrail dedi ki...

hayaletcim senin canın sağolsun
sen iste yeterki sana bütün blogları vereyim :))
burda cukulata çok var sen öbüründen getir :))))

psychedelicpink dedi ki...

o hoooo anonymous kendine blog açmis. Simdilik sadece profil. Belki ilerde blog da yazar :D

pınar dedi ki...

blogdan çabuk sıkıldınız.hemen nereye böyle? karpuz kesecektik daha:)

azrail dedi ki...

hele o anonymous o blogu açsın bak ben ona ne yazılar yazcam.
medyum memişin yorumlarını kesip onun bloguna yorum diye yapıştırcam :)))

azrail dedi ki...

@ pınar
yok asında hiç sıkılmadım da cok zamanımı calıyo bu blog illetiyle uğraşmak oysa daha önemli çalışmalarım var...
aslında karpuz kescektikde bu yukardaki yorumcu arkadaşlar (anonymous hariç) rakıyla kavun daha iyi gider dediler, bizde kavun kestik napalım :)))

:..: dedi ki...

şu yorumlarına bakıyorum da pek gidecekmiş gibi duruyorsun gerçekten(!). kendimizi kandırmasak nasıl olur :-P bu kadar insan kal diyor işte nazlanacak ne var, büyük işadamı meşgul insan xbox bey?

Adsız dedi ki...

Senin boklu bloğunu kim ne yapsın beeee.

azrail dedi ki...

Asik Mahsunu Seriften Iste Gidiyorum Çesmi Siyahımı dinliyorum artık napim hortlamış pensecim.Gitmek bana da dokunuyo aslında hoş muhabbetlerimiz olmuştu.ilk defa bu kadar mahsun bir haldeyim :(

azrail dedi ki...

blogumada satmıyorum artık vageçtim belki bi gün dönerim diye.
olmazsa siz "X BOX'ı sevenler ve yaşatanlar derneği" filan kurun bende bu blogu bu derneğe hibe edeyim :))))

azrail dedi ki...

Anonymous bozuntusu
herkesin bloguna girip sacma sapan şeyler yazma o blogları sana sokarım....
asabımıda bozma o dediğini alır sana yediririm.

yutghjlk dedi ki...

xbox yaw bu bizi çok sevdi heralde. bırak elleşmeyelim :p karadenizliler böyle tiplere AFKURSUN DURSUN der.biliosun dimi?

azrail dedi ki...

haklısın tuğbiş öyle bişey diyolardı ama beni itler sevmezdi bu nasıl sevdi onu merak ettim bu itin cinsi farklı herhalde :)))

yutghjlk dedi ki...

köpekler başlarından sevildiği zaman yalaka olurlarmış. bu da öyle bi muameleye maruz kaldı heralde.

mer dedi ki...

parayı toplarsam kim avrupa seyahatine çıkar sen mi ben mi? :P

ay çok hoşsunuz... tuğba ve xbox..

uğraşmamak lazım böyle tiplerle. duymayın gitsin... (tuğbanın dediği gibi yada afkursun dursun)